Kliiniset tutkimukset
SolaWave
Sauvan ja seerumin jakotesti
30 päivän tutkimus – loppuraportti
Tutkimuksen alullepanija: Hyvät kasvot -projekti, sis.
Johtaja: osoite: sähköposti:
Ollie Pinn
4250 ******* *****, suite ***, la jolla, n. 92037
Julkaisupäivä: 23.12.2021
Good Face Project on tehnyt yhteistyötä SolaWave tehdä kuukauden mittainen kuluttajan mielipidetutkimus. Kuluttajatestauksen tavoitteena on arvioida ja vertailla SolaWave Wandin ja Seerumin vetovoimaa ja tehokkuutta 50/50 paneelijaetussa testissä kolmessa aikapisteessä: päivä 1, päivä 14 ja päivä 30 ja antaa palautetta yritykselle. 30 päivän jakson aikana osallistuja käyttää tuotetta ja täyttää online-itsearviointikyselyn päivän 1, 14 ja 30 jälkeen. Online-itsearviointien lisäksi jokainen osallistuja toimitti suosittelut, jotka kuvaavat yleistä kokemusta tuotetta ja tuotteen pakkausta.
Opintojen kesto ja keskeiset päivämäärät:
Aloituspäivä: 14.11.2021
Päivä 1 – 14.11.2021
Päivä 14 – 28.11.2021
Päivä 30 – 12. joulukuuta 2021
Osallistujan pätevyydet:
-
60 osallistujaa, jaettuna 2 ryhmään
-
Sukupuolen valinta: 100 % naisia
-
Ikäryhmä: 25-60 vuotta
-
Kaikki ihotyypit: rasvainen, kuiva, sekaiho, normaali
-
Asuu Manner-USA:ssa
Opintojen valmistumisaste:
Ryhmä a: vain sauva - 97 % ryhmä b: sauva + seerumi - 100 %
59 naista 60:stä suoritti 3 kyselyä ja lähetti arvosteluja
Sisällysluettelo
-
Tutkimuksen yhteenveto ………………………………………………………………………………….
-
Tuotteen jakelu …………………………………………………………………………
-
Tutkimuspöytäkirja ………………………………………………………………………………………
-
Osallistujan suostumus ja yksityisyys ……………………………………………………………
-
Osallistujan vaatimustenmukaisuus …………………………………………………………………………
-
Tutkimustulokset …………………………………………………………………………………….
-
TUTKIMUKSEN YHTEENVETO
-
Osallistujien määrä: 60
-
Ikäryhmä: 25-60 vuotta vanha
-
Panelistien rekrytointi: Panelistit seulottiin ja rekrytoitiin Good Face -sovelluksesta sen varmistamiseksi, että he ovat päteviä tutkimukseen. Panelistit jaettiin kahteen ryhmään jaetun testin suorittamiseksi:
-
Ryhmä A testasi sauvaa
-
Ryhmä B testasi sauvan Renew Complex Serumilla
-
-
Tutkimuksen tarkoituksena ei ollut tutkia ihoon liittyviä ongelmia minkään tietyn rodun tai etnisen alkuperän perusteella, joten aiheeseen kuuluvat osallistujat edustivat mitä tahansa rotua/etnistä alkuperää. Koehenkilöt rekrytoitiin mahdollisuuksien mukaan kaikista roduista/etnisistä/ihotyypeistä/iho-olosuhteista.
-
Tutkimuksessa pyrittiin kaikin tavoin varmistamaan kunkin vähemmistön/etnisen ryhmän riittävä edustus.
-
Valitut osallistujat lukevat luettelon tuotteen ainesosista kieltäytyäkseen osallistumasta, jos he ovat allergisia tai epäilevät olevansa allergisia jollekin ainesosalle. Good Face Projectille ei ole raportoitu allergisia reaktioita tämän raportin päivämääränä.
-
Osallistujat eivät raportoineet vakavista haittavaikutuksista tämän raportin päivämääränä.
-
Tutkimuksen kesto: 30 päivää
-
Online subjektiivinen arviointi. Kyselylomakkeet annettiin koehenkilöille tutkimuksen päivänä 1, päivänä 14 ja päivänä 30 arvioimaan panelistien hyötyjä ja yleistä käyttökokemusta. Seuraavat olivat osallistujien kanssa vahvistetut tuotevaatimukset (lausunnot):
Ryhmä a – vain sauva
Osa I: 5 kohdan (Täysin samaa mieltä - Täysin eri mieltä) lausunnot – Tuoteväitteet
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään tummia silmänalusia
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään ryppyjä
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään juonteita
-
Tämä tuote auttoi lisäämään ihoni hehkua
-
Ihoni näyttää säteilevämmältä SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää terveemmältä SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni tuntuu kosteutetummalta SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni tuntuu pehmeältä ja joustavalta SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää kohonnemmalta ja sävyisemmältä SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää näkyvästi nuorenneelta SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Ihoni yleinen rakenne on parantunut
-
Tummat täplät tai värjäytyneet alueet ovat haalistuneet
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään huokosten näkyvyyttä
-
Tämä tuote vähensi näkyvästi varisjalkojen ulkonäköä silmien ympärillä
-
Huomattu epäpuhtauksien väheneminen, mikä johtaa yleisesti kirkkaampaan ihoon SolaWave-sauvan käytön jälkeen
-
Tämä tuote auttoi vähentämään turvotusta kasvoillani
-
Tämä tuote auttoi lisäämään tavallisten seerumien tai kosteusvoiteideni suorituskykyä ja hyötyjä
-
Ihoni näyttää paremmalta kuin ennen
-
Sauva auttoi parantamaan ihoni yleisilmettä ja tuntumaa
-
Tuote ei ärsytä ihoa
-
Tuote tuntuu hellävaraiselta iholla
-
Wand on helppokäyttöinen
-
Tämän tuotteen käyttö teki minut onnellisemmaksi
-
Tämän tuotteen käyttö oli hauska kokemus
-
Tämä tuote sopii täydellisesti itsehoitoon, kun haluan ottaa aikaa itselleni ja hieroa kasvojani
Osa II: Net Promoter Score ja suosittelut
-
Suosittelisitko tätä TUOTTEESTA kokemuksesi perusteella ystävällesi? (0-10)
-
Suosittelisitko tätä BRANDia kokemuksesi perusteella ystävällesi?
-
Arvostelu: Jätä arvio tästä tuotteesta 2-3 lauseessa.
Osa III: Tuotepakkauskokemus ja eniten/vähiten pidetyt ominaisuudet
-
Kuinka yleisesti arvioisit kokemuksesi pakkauksesta?
-
Mistä pidit pakkauksessa eniten? (ilmainen vastaus)
-
Mistä pidit pakkauksessa vähiten? (ilmainen vastaus)
Ryhmä b – sauva + seerumi
Osa I: 5 kohdan (Täysin samaa mieltä - Täysin eri mieltä) lausunnot – Tuoteväitteet
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään tummia silmänalusia
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään ryppyjä
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään juonteita
-
Tämä tuote auttoi lisäämään ihoni hehkua
-
Ihoni näyttää säteilevämmältä sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää terveemmältä sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni tuntuu kosteutetummalta sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni tuntuu pehmeältä ja joustavalta sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää kohotetummalta ja sävyisemmältä sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni näyttää näkyvästi nuorenneelta sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Ihoni yleinen rakenne on parantunut
-
Tummat täplät tai värjäytyneet alueet ovat haalistuneet
-
Huomasin, että tämä tuote auttoi vähentämään huokosten näkyvyyttä
-
Tämä tuote vähensi näkyvästi varisjalkojen ulkonäköä silmien ympärillä
-
Havaittu epäpuhtauksien väheneminen, mikä johtaa yleisesti kirkkaampaan ihoon sauvan ja seerumin käytön jälkeen
-
Tämä tuote auttoi vähentämään turvotusta kasvoillani
-
Tämä tuote auttoi lisäämään tavallisten seerumien tai kosteusvoiteideni suorituskykyä ja hyötyjä
-
Ihoni näyttää paremmalta kuin ennen
-
Wand auttoi parantamaan ihoni yleisilmettä ja tuntumaa
-
Wand ei ärsytä ihoa
-
Wand tuntuu hellävaraiselta iholla
-
Wand on helppokäyttöinen
-
Tämän tuotteen käyttö teki minut onnellisemmaksi
-
Tämän tuotteen käyttö oli hauska kokemus
-
Tämä tuote sopii täydellisesti itsehoitoon, kun haluan ottaa aikaa itselleni ja hieroa kasvojani
-
Seerumia oli helppo käyttää sauvan kanssa
-
Tämä seerumi voidaan kerrostaa muiden tuotteiden kanssa
-
Seerumi lisäsi sauvan tehoa
Osa II: Net Promoter Score ja suosittelut
-
Suosittelisitko tätä TUOTTEESTA kokemuksesi perusteella ystävällesi? (0-10)
-
Suosittelisitko tätä BRANDia kokemuksesi perusteella ystävällesi?
-
Arvostelu: Jätä arvio tästä tuotteesta 2-3 lauseessa.
Osa III: Tuotepakkauskokemus ja eniten/vähiten pidetyt ominaisuudet
-
Kuinka yleisesti arvioisit kokemuksesi pakkauksesta?
-
Mistä pidit pakkauksessa eniten? (ilmainen vastaus)
-
Mistä pidit pakkauksessa vähiten? (ilmainen vastaus)
-
-
Osallistujat hyväksyivät ehdot ja allekirjoittivat kirjallisen tietoisen suostumuksen/sopimuksen tutkimukseen.
-
Tämä tutkimus suoritettiin CFR:n otsikon 21 osan 50 mukaisesti (ihmiskohteiden tietoinen suostumus). Tietoinen suostumus hankittiin sähköisesti jokaiselta tutkimukseen osallistuneelta henkilöltä ja dokumentoitiin kirjallisesti ennen tutkimukseen osallistumista.
-
-
Tuotteen jakelu:
Ryhmä A: jokainen panelisti sai SolaWave Wandin ja tulostetun protokollan; Ryhmä B: yhden kuukauden Renew Complex Serum, SolaWave Wand ja tulostetut protokollat lähetettiin jokaiselle panelistille The Good Face Projectin 3PL-kumppanin kautta.
-
TUTKIMUSPROTOKOLLA: Seuraavat olivat protokollat, joita panelistien oli noudatettava tutkimuksen aikana.
RYHMÄ A
Asiantuntijapaneelipakettisi tuotteet:
Solawave punainen valosauva
Käyttö:
Suosittelemme aloittamaan 5 minuutilla päivässä muutaman ensimmäisen päivän ajan. Kun ihosi tottuu, voit haastaa sen oikeuteen pidempään ja niin usein kuin haluat jopa 30 minuuttia päivässä.
Aloita SolaWave Wandin käyttäminen puhtaista ja kuivista kasvoista. Parhaan tuloksen saat käyttämällä SolaWave Wandia kosteutetulle iholle. Kosteutuksen saavuttamiseksi yhdistä se aktivoivan seerumin tai minkä tahansa valitsemasi kasvosuihkun, kosteusvoiteen tai seerumin kanssa. Hoitoalueen tulee tuntua märältä. Levitä uudelleen, jos tuote kuivuu ennen hoidon päättymistä.
SolaWave käyttää smart-touch-aktivointia, joten voit kytkeä sauvan päälle ja pois päältä asettamalla sauvan pään kasvojen ihoa vasten, jotta se käynnistyy, ja poistamalla se sammuttaaksesi. Kun käytät sauvaa, liu'uta kasvosi poikki ylöspäin ja ulospäin suuntautuvin liikkein.
Tutustu online-ohjevideoihin osoitteessa https://www.solawave.co/tutorials ennen ensimmäistä käyttöä.
Tuotevaroitukset: SolaWave Wand on suunniteltu vain kosmeettiseen käyttöön ja terveille henkilöille. Vain aikuisten käyttöön, pidä poissa lasten ulottuvilta. Suuren varovaisuuden vuoksi emme suosittele SolaWave Wand -sauvan käyttöä, jos sinulla on aktiivinen tai äskettäin diagnosoitu syöpä, sinulla on sydämentahdistin (tai jokin muu kehoon istutettu metalli) tai olet raskaana.
Kyselyt:
The Good Face Project jakaa kyselyt sähköpostitse päivänä 0, päivänä 13 ja päivänä 29. Vastaa jokaiseen kysymykseen päivän 1, 14 ja 30 päivän loppuun mennessä. Kaikki puuttuvat kyselyvastaukset katsotaan poikkeukseksi tutkimusprotokollaa ja hylkää sinut paneelin jatkosta, ja osallistumispalkintosi peruutetaan.
Vastoinkäymiset:
Jos koet negatiivisen reaktion tai haittatapahtuman tuotteeseen (tuotteisiin), lopeta käyttö välittömästi ja ota yhteyttä tutkimuksen sponsoriin. Yhteystiedot sivulla 1.
Peruutus:
Jos et voi enää osallistua tutkimukseen, pyydämme sinua varaamaan 24 tunnin peruutusilmoituksen ennen opintojen alkamispäivää. Ota tarvittaessa yhteyttä tutkimuksen sponsoriin. Yhteystiedot sivulla 1.
RYHMÄ B
Asiantuntijapaneelipakettisi tuotteet:
SolaWave Red Light Wand ja Renew Complex -seerumi
Käyttö:
Aloita SolaWave Wandin käyttäminen puhtaista ja kuivista kasvoista. Parhaan tuloksen saat käyttämällä SolaWave Wandia kosteutetulle iholle. Levitä reilu kerros SolaWave Renew Complex Serumia kasvoille. Jos seerumi milloin tahansa kuivuu tai ei voideltu, levitä seerumia uudelleen iholle tai levitä seerumia osioittain kasvoille SolaWave-istunnon aikana.
SolaWave käyttää smart-touch-aktivointia, joten voit kytkeä sauvan päälle ja pois päältä asettamalla sauvan pään kasvojen ihoa vasten, jotta se käynnistyy, ja poistamalla se sammuttaaksesi. Kun käytät sauvaa, liu'uta kasvosi poikki ylöspäin ja ulospäin suuntautuvin liikkein.
Suosittelemme aloittamaan 5 minuutilla päivässä muutaman ensimmäisen päivän ajan. Kun ihosi tottuu, voit haastaa sen oikeuteen pidempään ja niin usein kuin haluat jopa 30 minuuttia päivässä.
Tutustu online-ohjevideoihin osoitteessa https://www.solawave.co/tutorials ennen ensimmäistä käyttöä.
Loput tiedot olivat samat kuin ryhmän A pöytäkirjassa.
-
Osallistujan suostumus ja yksityisyys
Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoja Osallistujan Yhtiön tuotteiden käytöstä, koota tiedot ja luovuttaa tiedot Yritykselle. Good Face -projekti säilyttää ja suojaa jokaisen osallistujan sukunimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta tai muita henkilökohtaisia tunnistetietoja.
Good Face Project oli luottamuksellisesti vuorovaikutuksessa panelistien kanssa. Lisäksi panelistikyselyn vastaukset ja suosittelut raportoitiin paljastamatta panelistien henkilöllisyyttä.
Tutkimukseen osallistujat tunnustivat suostumuksensa suoraan alla olevassa lomakkeessa esitettyihin tutkimusehtoihin.
Tässä osallistujasopimuksessa ("Sopimus") allekirjoittanut henkilö ("Osallistuja") sitoutuu osallistumaan tutkimukseen kolmannen osapuolen ("Brändi") kauneustuotteiden ("Tuote(t)") käytöstä ”) The Good Face Projectin ("Good Face") ("Tutkimus") suorittamana yhden (1) kuukauden ajan ("Opiskelujakso") seuraavin ehdoin:
-
Osallistujan velvollisuudet.
-
Tutkimusjakson aikana osallistujan tulee: i) käyttää ja käyttää nimettyjä Brand-tuotteita Good Facen mahdollisesti antamien protokollien ja käyttöohjeiden mukaisesti, ii) osallistua kolmeen (3) kyseisiä tuotteita koskevaan kyselyyn 1. päivänä tai suunnilleen. 14, tutkimusjakson 30. päivä ja iii) kirjoita yksi (1) suosittelu Brand-tuotteiden yleisestä käyttökokemuksesta. Osallistujan kyselyvastauksiin, toimittamiin valokuviin, lausuntoihin ja muihin osallistujan tutkimukseen liittyviin tietoihin viitataan tässä nimellä "Lähetykset.”
-
Osallistujan on käytettävä ja arvioitava tuotemerkkituotteita hyvässä uskossa ja toimitettava kaikki Palautukset rehellisesti ja tosiasioihin perustuvalla tavalla, ja hän saa tutkimukseen osallistumiskannustimen, kun kaikki Palautteet on suoritettu.
-
-
Osallistujan kannustin.
-
Osallistuja saa Opintojakson aikana veloituksetta riittävät määrät Brändin tuotetta/tuotteita Good Facen toimittaman tutkimusprotokollan ja käyttöohjeiden toteuttamiseksi.
-
Osallistuja saa kertaluonteisen opiskelupalkkion 28,99 € amazon-lahjakortti kaikkien lähetysten valmistuttua.
-
-
Suostumus
-
Tietojen kerääminen. Osallistuja hyväksyy täten, että osana tutkimusta Good Face voi kerätä tietoja Osallistujan Brändituotteiden käytöstä, yhdistää näitä tietoja ja paljastaa tiedot Brändille; ja Osallistuja suostuu nimenomaisesti edellä mainittuun.
-
Lähetysten omistusoikeus. Osallistuja myöntää ja luovuttaa vapaasti Brändille kaikki maailmanlaajuiset ikuiset oikeudet omistaa, jäljentää, levittää, esittää, tehdä johdannaisteoksia, käyttää ja/tai muuttaa Lähetyksiä millä tahansa tavalla ja mihin tahansa tarkoitukseen kaikissa nykyisin tunnetuissa tai myöhemmin keksityissä medioissa. .
-
Kampanjat. Lisäksi osallistuja myöntää Good Facelle kaikki oikeudet käyttää Osallistujan etunimeä, ikää, valokuvia ja muita Lähetyksiä millä tahansa tavalla, mukaan lukien rajoituksetta analysointi, kehitys, mainonta, julkisuus, julkiset näytökset, sosiaalinen media, verkkosivustot, sovellukset, alustat ja näyttelyt (“Kampanjat”) tutkimuksen päätyttyä.
-
-
Yksityisyys
-
Huolimatta kaikesta tässä päinvastaisesta ja epäselvyyksien välttämiseksi Osallistuja nimenomaisesti kieltäytyy hyväksymästä Good Facea tai Brandia käyttää Osallistujan sukunimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta tai muita henkilökohtaisia tunnistetietoja ("PII") kaikissa promootioissa. Good Face hyväksyy, että se säilyttää ja suojelee Osallistujan nimettömyyttä eikä linkitä julkisesti minkään osallistujan tutkimuksen mukaisia vastauksia osallistujan henkilöllisyyteen.
-
Osallistuja luopuu kaikista nykyisistä tai tulevista lain tai pääomavaatimuksista Good Facea tai Brändiä vastaan kunnianloukkauksesta, herjauksesta, yksityisyyden loukkaamisesta, tekijänoikeuden tai tavaramerkin loukkaamisesta, moraalisista oikeuksista, julkisuusoikeudesta, yksityisyyden oikeuksista tai väärästä valosta, jotka johtuvat Good Facen tai tuotemerkin loukkauksista. Brändi käyttää Lähetyksiä. Osallistuja luopuu kaikista oikeuksistaan tarkastaa ja/tai hyväksyä lähetysten tai kampanjoiden tällainen käyttö. Osallistuja hyväksyy, että tämä luopuminen yksityisyyden suojaa koskevista oikeuksista muodostaa pätevän suostumuksen PII:n tai henkilötietojen käytölle tässä yhteydessä soveltuvien tietosuojalakien edellyttämällä tavalla, mukaan lukien rajoituksetta Kalifornian kuluttajatietosuojalaki ("CCPA") ja EU:n yleinen tietosuoja-asetus ("GDPR").
-
-
Takuut, vastuuvapauslausekkeet ja vastuunrajoitukset
-
Osallistuja vakuuttaa ja takaa, että se ei tiedä minkään muun henkilön tai tahon suostumusta, joka vaaditaan tämän julkaisun julkaisemiseen, ja että lähetysten käyttö tässä tarkoitetulla tavalla ei
loukkaa kolmansien osapuolten oikeuksia. Mikään tässä sopimuksessa ei edellytä, että Good Facen tai brändin on käytettävä mitä tahansa Lähetystä mihinkään tarkoitukseen.
-
Hyvät kasvot ja/tai brändi eivät anna tässä mitään takuita brändin tuotteille ja irtisanoutuu kaikista sellaisista takuista, olivatpa ne nimenomaisia, oletettuja tai lakisääteisiä, mukaan lukien rajoituksetta oletetut takuut kaupallisuudesta, sopivuudesta tiettyyn tarkoitukseen, nimikkeisiin ja loukkaamattomuus. hyvät kasvot ja/tai brändi eivät takaa, että tuotteet tuottavat erityisiä tuloksia tai parantavat millään tavalla osallistujan ulkonäköä.
-
Hyvät kasvot ja/tai brändi eivät ole missään tapauksessa vastuussa osallistujalle mistään vahingoista, mukaan lukien kaikki suorat, epäsuorat, satunnaiset, välilliset, luottamuksen aiheuttamat, erityiset, esimerkilliset tai rankaisevat vahingot, mukaan lukien voiton tai liikearvon menetys, mistä tahansa asiasta johtuvista vahingoista. tai tähän sopimukseen tai sen kohteeseen liittyen, onko tällainen vastuu asetettu sopimukseen, vahingonkorvausvelvollisuuteen tai muuten, vaikka väitetty vastuu on ollut tietoinen tällaisten vahinkojen mahdollisuudesta.
-
-
Sovellettava laki ja paikka.
Tämä sopimus tulkitaan ja pannaan täytäntöön Kalifornian osavaltion lakien mukaisesti, mukaan lukien siinä sovellettavan liittovaltion lain tunnustaminen, mutta poissulkemalla kyseisen lainkäyttöalueen lainvalintasäännöt ja osapuolten suostumus osavaltion ja liittovaltion yksinomaiseen toimivaltaan ja paikkaan. tuomioistuimissa Kalifornian osavaltiossa.
-
-
OSALLISTUJEN NOUDATTAMINEN
Tutkimus valmistui aikataulussa v viisikymmentäyhdeksän (59) kuudenkymmenen (60) panelistista. Yksi (1) osallistuja ryhmästä A ei reagoinut päivän 1 kyselyn jälkeen; yksikään osallistuja ei keskeyttänyt tutkimusta haittavaikutusten vuoksi.
-
TUTKIMUSTULOKSET
Tiedot kerättiin kyselylomakkeen, arvostelujen/todistusten online-lähetysprosessilla tuotteen testauspäivänä 1, 14 ja 30.